onsdag 10 februari 2010

Hejjdär !

Idag vaknade jag en halvtimme innan vi började.. Jag hann ändå (a)
Märkte att jag hade slut pengar på telefonen.. Bad pappa att fylla på..

Eftersom våran skola är störd får vi inte ha mobilerna på.. Men jag har alltid de ändå.
Så under en lektion började det vibrera i fickan.. Ingen hörde det .. Sen då det blev rast tog Carro upp min telefon bakom min rygg. ´´Pappa ringer´´ sa hon.. det var alltså pappa!! D: Fattar inte varför han ringer sin unge när hon är i skolan ? Så kom våran lärare in i klassrummet.. Jag vände mig snabbt om.. Och skulle sätta ner telefonen i fickan. Eftersom jag inte hade hunnit sätta på knapplås så råkade jag sätta på musik JÄTTEHÖGT.. -.-'
Fick lite skäll , men ändå ^^

Ajja , ska dra, hejjs
//

1 kommentar:

LinaIsaksson sa...

Sötnos på bilden ;)<333