fredag 29 januari 2010

Kåbdalis :D

Halloo, är i Kåbdalis :D Kom hit igår, men har inte hunnit åka nå slalom än ;o tog ledigt från skolan :D ^^ Ska åka slalom imorrn, dock, ska "tvinga" med min faster ;D ^^
Bor i en jätte mysig stuga här :D fyra sovrum! :O och ett slags vardagsrum ;o det sitter typp ihop med köket x] ^^
Gud vad jag gillar mina smileysar! :O xD -.-'
Jag delar rum med Madde - usch vad jobbig hon e! Hon klänger över mig hela tiden; försöker läsa mina sms och vad jag skrivit till folk på msn! >:@ det irriterar mig som...!!

Sitter och läser, chattar på msn lite - med molly ;) På tv är det Zorro, undrar om jag ska se.. har ju sett den typp 5 ggr ;o men den e bra x] ^^

I onsdags såg vi Romeo and Juliet på skolan!! D': Det är ju typp samma sak som Twilight ;o ^^ jag förälskade mig i filmen!! Det var den typp nyaste versionen, med Leonardo Dicaprio (Heting! ;D ^^)
och Claire Danes som Romeo och Juliet :) Lite sjuk kärlekshistoria ;o x]
Jag är glad att Twilight inte är precis som Romeo och Juliet! :O Annars hade ju Bella och Edward dött... :O D: ;o
I den förnyade versionen är det pistoler och sådant istället för dolkar och svärd, men samma gammaldags repliker ;o lite kul kontrast xD ^^ hade gärna velat se den gamla...

Men nu ska jag nog gå och lägga mig o läsa, lr ngt ;)


Natti :)

Inga kommentarer: